Fredag


Fyfaaaaaaan........ Vad jag är kär i min Henrik.
Han är verkligen världens bästa och jag är super lycklig med honom.
Jag älskar dig...

Jag slutar klockan tolv idag, ska kanske träffa Pernilla en sväng
på stan idag o fika.. Det va ju ett tag sen min lilla Pillan!
Det ska bli kul om vi nu ska ses.
Sen vet jag inte, sola kanske?!?!  men ikväll blire ju o se IDOL  med Henrik såklart, final o allt.
Jag hoppas verkligen att Kevin vinner....

Det blir nog ingen fjällen för min del, det är för mkt utgifter just nu.
Julklappar, min födelsedag, födelsedags presenter till Therese, Niklas o pappa.
Julafton, mellandagarna och nyår o lite annat skit.
Och fjällen är ju inte direkt kostnadsfritt... Tyvärr...

Men vi hörs senare...

ELIN
Du finns där i min närhet
låter mig få bara vara
Du ställer inga onödiga frågor
Du låter mig få finnas till

Vi behöver inte alltid prata
din förståelse finns ändå där för mig
Låter mig få bara vara
och ger mig en kram när jag vill

"Vänskap för livet"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte följa med ? :((<3

2008-12-12 @ 16:26:20
URL: http://myzit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0