Helt jävla sjukt.. Det finns inga ord !!!


Det där va droppen !!!!!!!
Hur kan man göra en människa så illa.
Det är faan inte sant....

Jag är glad över att jag inte lever samma liv längre,
det är det värsta jag har vart t med om.
Men jag förstår människor som stannar kvar i det livet.
Det är svårt att ta steget.
Men jag kan säga att har man människor som älskar
dig runt omkring så är det bara o gå. Även hur svårt det är.
Man mår 1000000 ggr bättre, det går inte förklara känslan.
Man blir fri.man kan le, slappna av, skratta, sova osv.


Jag mår som en prinsessa nu, jag har världens underbaraste
bästa vän (Elin) o andra underbara vänner ,  jag har världens bästa Henrik
och jag har min helt fantastiska familj.
Men Elin är den största stjärnan, hon har alltid vetat om
hur situationen har vart o vad som har hänt,hon har alltid funnits där.
Men jag har inte vågat säga till andra hur det egentligen har vart.
Men nu pratar jag om det  med mina nära o kära och dom lyssnar o
finns där närsom helst.. Man får låta det ta sin tid.

---------------------------------------------------------------

Well... Over and out,  nog om det nu helt enkelt....
Jag har haft en bra dag, jobbade från 8- 12 sen hem till
Henrik o sminkade mig o lite så, sen till stan o kollade lite.
Nu snart ska vi äta o mysa, Sen se Idol o ät chips o godis. <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark systeryster! <3 Jag älskar dig , och du vet att jag finns alltid för dig !. Du är bäst hjärtat<3

2008-12-13 @ 12:55:11
URL: http://myzit.blogg.se/
Postat av: amanda

va fin du är gumman, ALLTID<3 när ses? buhuu miss you :(

2008-12-13 @ 18:49:28
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0