20 år idag....


Grattis till mig själv=)... Hurra hurra hurra ....

Igår hade jag en grymt bra dag..
Henrik tog mig till Grand hotel på relax o spa
avdelingen.. hihi sååå mysigt!
Han är helt underbar!
Sen skulle vi hem o byta om, jag fick bestämma vart vi skulle äta
och jag valde St George, skit god mat.
Sen gick vi på bio o såg : Vi hade iaf tur med vädret igen!
Väldihgt rolig film. Sen hem till Henrik o myste i soffan.
Verkligen en helt underbar dag.
Sen har jag fått presenter av min älskling =)
Jag älskar dig!
Bästa firandet nånsin, Och det va tack vare Henrik! =)

Men idag är det ju en dag oxå. Vet inte vad som ska hända förutom att mamma
kommer vid klockan ett, så jag är lite stressad , ska fixa lite innan dom kommer.
Mina kläder ligger i hela Henriks sovrum =)
Men jaa det är ju bara vänta på att ngt ska hända idag.
Tack alla som har skickat sms till mig idag!
 
( GRATTIS MIN SÖTIS KIMIZ )

Puss o heeeej!

Världens bästa Pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en helt underbar födelsedag.

Grattis..

KRam

2008-12-20 @ 12:21:18
Postat av: Kimiz

Grattis på dig med pullan

2008-12-20 @ 12:40:03
Postat av: Anonym

GRATTIS IGEN <3

2008-12-20 @ 13:13:58
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis! ha en jättebra födelsedag. =)

2008-12-20 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0